Основна відмінність полягає в тому, що під час виготовлення виробів використовуються різні методи. Крім того, дані про використання також різні. Чай різних типів самоскидів, лісовозів, тракторів, навантажувачів щодня відправляється у важкі поїздки, зіткнувшись з купою небезпечних природних та погодних умов та явищ.
Але, перераховані вище пристрої зобов’язані працювати і в грозу, і в хуртовину, і в град. Але колеса вантажівок постійно відчувають дискомфорт, стикаючись із брудом, гравієм, піском. Ось чому до них потрібно вибирати шини за кожним правилом. Крім того, водій зможе бездоганно управляти вантажівкою. Обирати шини потрібно, спираючись на відповідні параметри, отже для кожної машини є свої показники, котрих потрібно дотримуватись. Якщо диски чи гума буде підібрана неправильно, то можна отримати певні складнощі при використанні автомобіля.
Перелік особливостей гуми вищевказаних транспортних засобів, безумовно, повинен включати наступне:
- Дуже довгий період нанесення гуми.
- Сильна стійкість до несподіваних важких навантажень.
- Міцність.
- Зносостійкість.
Легковантажні автошини зобов’язані забезпечувати водію та пасажирам відчутну зручність під час руху по дорозі, а саме: не повинно бути потужного шуму, повинна бути максимальна швидкість. Однак є й інші показники, за якими вантажні шини такого типу не підходять до легкових автомобілів.
Зовнішні зіставлення
Головною особливістю є розмір і, звичайно, сам дизайн. І для тих. а для інших транспортних засобів гума виробляється на тому ж обладнанні, але для важких вантажівок потрібна велика кількість гумових шарів. Отже, вантажні шини значно ширші і товщі. Отже, вони правильні, стійкі до перепадів температур і довговічні. Але є й інші порівняння:
- Для виготовлення вантажних шин використовується сталевий корд. А для автомобілів використовуються речовини з полімерів або текстилю.
- Візерунок протектора для легкових автомобілів згладжений, а на важких вантажних автомобілях є канавки.
Види гуми для важких вантажівок
Якщо ви збираєтеся підібрати шини для вантажних автомобілів, то вам точно слід визначитися з віссю. За цим параметром каучук класифікується на той, який використовується для таких елементів:
- Кермова вісь. Існує положення про швидку реакцію на рух керма.
- Міст. Установка на задній міст.
- Для напівпричепів та причепів. Безпека на трасі забезпечується виключно під час розвороту. Справжні шини мають величезну площу протектора.
Універсальна гума
Варто сказати про неї кілька слів. Ці моделі добре підходять для встановлення як на ведучу вісь, так і на рульову вісь вантажного автомобіля. Серед мінусів можна виділити подальше: у них не так багато відмінних технічних показників, але цей дефект можна компенсувати взаємозамінністю шин.