Оцінка по закінченні трудової діяльності — це процес, який визначає успіх проекту, успіх завершеного проекту, де існує потенціал для подальшого поліпшення і які уроки можна витягти для майбутніх проектів. Редевелопмент може бути особливо цінним і може бути вимогою деяких фінансують органів.

На практиці після оцінки роботи протягом періоду може початися робота щодо усунення дефектів, і в ідеалі клієнт повинен провести оцінку роботи на початку проекту, щоб в документи зустрічей і брифінгів можна було включити вимогу щоб перевірити, чи були досягнуті цілі.

Призначенняконсультантів

Оцінка повідомлення про розміщення може бути проведена за допомогою командоутворення, членів команди консультантів або незалежних консультантів по клієнтам (для простоти викладу нижче віднесені до консультанта). Однак, якщо оцінка роботи, ймовірно, відбудеться після завершення основного контракту, радник групи за призначенням не може бути завершений, якщо послуги після закінчення трудової діяльності були особливим вимогою для початкових призначень. Якщо такі послуги не були потрібні для початкових призначень, можуть знадобитися нові призначення.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу 2-2.jpg

Інформацію про пропозицію ви можете знайти на сайті sale.ueex.com.ua/news/aukcion-z-prodazhu-neobroblenoqi-derevyny-na-prozorro-prodazhi.

Огляд для поста проекту

Післяпроектна перевірка дизайну може початися протягом періоду відповідальності за дефекти. Його мета — оцінити процес реалізації проекту, а не оцінити ефективність використання (яка оцінюється пізніше на цьому етапі).

Консультант і клієнт проведуть попередні переговори, щоб підтвердити обсяг оцінки необхідних документів і узгодити процедури звітності та графіки для стажування. Клієнт повинен надати таку ж інформацію, яку може зібрати консультант на етапах проектування і будівництва. Подробиці на сайті sale.ueex.com.ua.

Консультант здійснює поїздки на місця для виявлення будь-яких проблем, які потребують негайного вирішення. Вони можуть створити службу підтримки і команду швидкого реагування, якщо замовник ще цього не зробив.

Консультант контролює заповнення керівництва з розробником, якщо воно ще не було завершено, і забезпечує правильне заповнення іншої проектної документації та передачу її замовнику.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу 3.jpg

Консультант отримує відгуки від підрядників, проектувальників, постачальників і замовників про те, як виконувався проект. Це може включати оцінку:

  1. Якість навчальних документів;
  2. комунікаційна ефективність;
  3. продуктивність всієї проектної команди;
  4. проблеми з якістю;
  5. проблеми захисту робочих місць;
  6. сертифікація;
  7. варіації;
  8. судові позови;
  9. спільні робочі практики.

Консультант оцінює ефективність реалізації проекту щодо ключових показників ефективності та оцінює, які уроки можна витягти з прийнятого підходу. Потім підготуйте для клієнта звіт про оцінку та витягнутих уроках.

Оцінка ефективності використання

Оцінка ефективності не може початися раніше, ніж через 6-12 місяців після окупації, так як установка може бути проведена неправильно, і будівля не буде працювати в будь-який час року. Так що це може бути частиною поточного процесу.

Консультант і замовник проведуть стартову зустріч, щоб підтвердити обсяг оцінки, узгодити процедури звітності та графіки оцінки. Клієнт надає актуальну інформацію, яку можна заповнити у консультанта.